dijous, 17 de novembre del 2011

On menjar? Restaurant Nomo (Barcelona)

Nomo és un restaurant Japonés situat al Barri de Gràcia de Barcelona. Hi vaig anar deu fer ara mig any i em va sorprendre positivament.

El restaurant adopta un ambient modern i relaxat i ofereix una gran varietat de plats típicament japonesos a la seva carta. 

La seva especialitat són el sushi, tataki i el maki amb tempura de cranc.

La seva situació privilegiada en el mapa de la ciutat condal, fa d'aquest restaurant un lloc cosmopolista i accessible per a tota la gent que es troba en aquesta ciutat.

* Curiositat: Molt sovint s'hi poden trobar futbolistes del FC Barcelona.


Per a més informació visiteu la pàgina web del Restaurant Nomo.

1 comentari:

  1. aaaaaaaaaaau! un restaurant genial des d'aquí recomano la tempura amb foie!!!! és espectaular! sempre que vaig a Bcn intento anar-hi!
    molt bona recomenació!
    pd: em vaig trobar amb la Isabel Coixet!

    ResponElimina